Veterandykk holder til i en brakke ved Molde Båthavn der vi har egen kompressor, Nitrox blender, samt en del felles utstyr.
Klubben ble stiftet våren 1989. Utgangspunktet for etableringen var at det skulle være en lett dreven klubb med minst mulig byråkrati, administrasjon og økonomiske bekymringer. Nøkterne driftsbudsjett gjennom mange år medfører at vi har en svært lav medlemsavgift, samt lav pris på fylling av luft og Nitrox.
Vi har høy fokus på sosialt samvær og fine naturopplevelser, både over og under vann.
Vi setter derfor stor pris på nye medlemmer som ønsker å være en del av miljøet i klubben og
delta på dykk sammen med andre medlemmer.
Er du ny som dykker er det viktig at du kommer og blir
med de som har litt mer erfaring slik at du får en trygg atmosfære å dykke i.
Veterandykk er tilsluttet Norges Dykkerforbund og har ca 65 medlemmer.